Haris Jusovic je grafički dizajner i vizuelni umjetnik, svakodnevno kroz svoje postere i poeziju propituje bh. društvenu situaciju, te na sarkastičan i simpatičan način tematiziraju svakodnevne životne situacije, kao i popularnu mainstream kulturu.
Haris Jusovic je grafički dizajner i vizuelni umjetnik, svakodnevno kroz svoje postere i poeziju propituje bh. društvenu situaciju, te na sarkastičan i simpatičan način tematiziraju svakodnevne životne situacije, kao i popularnu mainstream kulturu.
Sarađivao je sa globalnim, regionalnim i lokalnim brendovima i kompanijama, startupima i nevladinim organizacijama. Kreator je velikog broja uspješnih brand awareness i društveno odgovornih kampanja u BiH i osnivač brenda JUSA.
Predavanje će vas provesti kroz umjetnost humorističnog slogana i stvaranja nezaboravnih poruka. Istražujemo kako spojiti tipografiju, marketinške poruke i balkanski humor na jedinstven način.
Radionica pod naslovom "KOJU POSLUKU PORATI," koju će voditi Haris Jusović, grafički dizajner i vizuelni umjetnik iz Sarajeva, ima za cilj da učesnike stavi u centar procesa kreiranja izborne kampanje, koristeći humor kao moćan alat za propitivanje i razotkrivanje načina na koje političke stranke...
Treći blok radionice "Koju posluku porati?"
Radionica pod naslovom "KOJU POSLUKU PORATI," koju će voditi Haris Jusović, grafički dizajner i vizuelni umjetnik iz Sarajeva, ima za cilj da učesnike stavi u centar procesa kreiranja izborne kampanje, koristeći humor kao moćan alat za propitivanje i razotkrivanje načina na koje političke stranke...