Bojan Hadžihalilović je profesor na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu, gdje predaje na Odsjeku za grafički dizajn. Istovremeno, također predaje vizualne komunikacije na Arhitektonskom fakultetu i Akademiji scenskih umjetnosti.
Bojan Hadžihalilović, rođen 6. juna 1964. godine, sarajevski je grafički dizajner i kreativni direktor dizajn kompanije iz Bosne i Hercegovine pod imenom Fabrika. Diplomirao je na Akademiji likovnih umjetnosti u Sarajevu 1989. godine i zajedno sa kolegicom Lejlom Mulabegović osnovao dizajnersku grupu nazvanu TRIO Sarajevo iste godine. Od osnivanja do aprila 1992. godine, dizajnirali su oko 50 važnih projekata, uključujući omote ploča nekih od najpopularnijih rock bendova iz Bosne i Hercegovine, brojne dizajnerske projekte na mnogim festivalima u bivšoj Jugoslaviji, dizajn knjiga, novina i filmskih plakata.
Za svoj rad prije rata u Bosni i Hercegovini nagrađeni su od strane Saatchi & Saatchi. Također su sudjelovali na brojnim izložbama u zemlji i inozemstvu (Moskva, Berlin i Sarajevo).
Tokom opsade Sarajeva, Bojan je ostao u gradu. Sa TRIO-om, dizajnirao je seriju propagandnih plakata "Agresija protiv Bosne" i osmislio uniforme za sve bosanske sportiste koji su se takmičili na Olimpijskim igrama u Barceloni 1992. godine.
Trenutno radi kao kreativni direktor marketing agencije Fabrika i često surađuje sa East West Theatre Company, za koju je dizajnirao veliki broj plakata
Predavanje koje istražuje moć plakata kao sredstva za pokretanje društvenih i kulturnih promjena. Kroz analizu ikoničnih primjera i kreativnih pristupa, ovo predavanje otkriva kako dizajn plakata može utjecati na percepciju, informisanost i mobilizaciju ljudi u različitim kontekstima.
Radionica koje istražuje moć plakata kao sredstva za pokretanje društvenih i kulturnih promjena. Kroz analizu ikoničnih primjera i kreativnih pristupa, ovo predavanje otkriva kako dizajn plakata može utjecati na percepciju, informisanost i mobilizaciju ljudi u različitim kontekstima.
Predavanje koje istražuje moć plakata kao sredstva za pokretanje društvenih i kulturnih promjena. Kroz analizu ikoničnih primjera i kreativnih pristupa, ovo predavanje otkriva kako dizajn plakata može utjecati na percepciju, informisanost i mobilizaciju ljudi u različitim kontekstima.
Radionica koje istražuje moć plakata kao sredstva za pokretanje društvenih i kulturnih promjena. Kroz analizu ikoničnih primjera i kreativnih pristupa, ovo predavanje otkriva kako dizajn plakata može utjecati na percepciju, informisanost i mobilizaciju ljudi u različitim kontekstima.