Nagrađivana srbijanska kompozitorka sa diplomama Fakulteta muzičke umetnosti na odsjeku kompozicija i orkestracija i prestižnog Berklee-ja. Na HNTA Akademiji održat će predavanje: "Komponovanje muzike za Video Igre".
Ana Krstajić je rođena u Beogradu. Diplomirala je na Fakultetu muzičke umetnosti na odsjeku kompozicija i orkestracija (M.M. Srbija) i na Berkli koledžu, odsjek za muziku u filmu, TV i u video igrama (M.M. Španija). 2014. godine osvojila je 1. nagradu na takmičenju mladih kompozitora „Ţenska dela“ (Itaka, Njujork). 2016. godine osvojila je 2. nagradu na Međunarodnom takmičenju kompozitora „De Bach au Jazz“ (Pariz, FR) u kategoriji Savremeni klavir, iste godine osvojila je 1. nagradu na Međunarodnom muzičkom takmičenju „The Best Musical Mind“, (Beograd, SR) koja joj je donijela punu stipendiju za Berklee Summer Performance Program (Valensija, ESP).
Osvojila je Počasno priznanje na festivalu Soundtrack Cologne u Kelnu 2018. godine, a 2021. osvojila je nagradu Hollywood Music in Media (Los Anđeles, Kalifornija) za svoj kompoziciju „Naša zemlja“. 2022. Godine pobedila je na takmičenju Score Live i osvojila masterclass filmske muzike u Madridu gdje je snimala svoje djelo sa orkestrom Radio Televizije Španije. Dodjeljena joj je nagrada Muzika Klasika za najboljeg kompozitora primenjene muzike u 2023.godini.
Od 2019. godine je ambasadorka kulture Srbije Stvara. Izabrana je za mentorsku sesiju Saveza ženskih filmskih kompozitora i Društva kompozitora i tekstopisaca u Americi. Trenutno radi na nekoliko filmskih, TV i pozorišnih produkcija u Srbiji i komponuje muziku za kolekciju kratkih animiranih filmova Apple TV-a. Trenutno je rezidentna umetnica Kolarčeve Zadužbine u Beogradu.
Ana Krstajić vodi radionicu o kreativnim i tehničkim aspektima komponovanja muzike za videoigre. Učesnici će imati priliku da razviju vlastite ideje i nauče kako zvuk oblikuje iskustvo igre.
Muzika za video igre će studentima dati detaljan uvid u proces i odnos prema procesu komponovanja muzike za video igre. Od poslovnog pristupa, preko skupljanja potrebnih ulaznih informacije, postavljanja ideje do same izrade muzike i njene aplikacije na igru.