Ramiz Trtovac je UA stručnjak u GameBiz Consultingu s bogatim iskustvom u mobilnom gamingu i performance marketingu.
Ramiz Trtovac je stručnjak za korisničku akviziciju (User Acquisition) u industriji mobilnih igara, s više od osam godina iskustva u performance marketingu. Trenutno obnaša funkciju Head of User Acquisition u kompaniji GameBiz Consulting, gdje razvija strategije za rast mobilnih igara i optimizaciju medijskih izvora za klijente iz cijelog svijeta.
Prije angažmana u GameBiz Consultingu, Ramiz je vodio UA tim u beogradskom studiju Two Desperados, gdje je bio ključan u uspostavljanju i razvoju odjela za korisničku akviziciju. Karijeru je započeo u oblasti digitalnog marketinga i društvenih mreža, a prelazak u industriju igara omogućio mu je da spoji svoju strast prema gamingu s profesionalnim znanjem.
Aktivan je član regionalne i evropske gaming zajednice. Redovno učestvuje kao govornik na konferencijama poput Gamesforum Barcelona i Weekend Media Festivala, gdje dijeli iskustva iz UA strategija, budžetiranja i optimizacije mreža. Takođe vodi i vlastiti YouTube kanal na kojem objavljuje edukativne sadržaje o budžetski efikasnim strategijama korisničke akvizicije za mobilne igre.
Predavanje Ramiza Trtovca iz GameBiz Consultinga otkriće studentima poslovnu stranu industrije video igara, ključne trendove i insajderska znanja stečena kroz rad s globalnim studijima.