Nedžad Begović je višestruko nagrađivani bosanskohercegovački reditelj, scenarista i vizuelni umjetnik čiji opus obuhvata film, televiziju, radio, teatar i savremenu umjetnost. Njegov rad prepoznat je širom svijeta, a filmovi su mu prikazani i nagrađivani na prestižnim festivalima od Berlina do Los Angelesa.
Nedžad Begović je bosanskohercegovački reditelj, scenarista i vizuelni umjetnik čiji stvaralački rad obuhvata film, televiziju, strip, dizajn, savremenu umjetnost i inovacije. Tokom višedecenijske karijere režirao je desetine dokumentarnih, igranih, kratkih i animiranih filmova, kao i televizijskih serija, među kojima su „Sasvim lično“, „Film mobitelom“, „Sex i selo“, „Viza za budućnost“ i mnogi drugi.
Poseban doprinos dao je kroz niz televizijskih dokumentaraca i portreta u kojima je zabilježio priče svakodnevnih ljudi, umjetnika, radnika i pojedinaca iz različitih društvenih slojeva, stvarajući intimne i autentične portrete koji brišu granicu između televizije i umjetnosti. Serijali kao što su "Vedran", "Adisa", "Ajan", "Finci", "Brano", "Srebrenica u Ziyahu Gafiću", "Koke", "Suljo", "Violeta" i mnogi drugi svjedoče o njegovoj predanosti da kroz dokumentarni izraz bilježi kompleksnost savremenog bosanskohercegovačkog identiteta.
Njegova djela su prikazivana i arhivirana u prestižnim institucijama poput kinoteka u Parizu i Oberhausenu, te Muzeja moderne umjetnosti (MoMA) u New Yorku. Njegov rad je prepoznat na međunarodnom nivou – dobitnik je brojnih nagrada uključujući Srce Sarajeva na SFF-u, Veliki pečat na ZagrebDoxu, Zlatnu jabuku u New Yorku, te nagrade na festivalima u Jihlavi, Bukureštu, Beogradu, Prizrenu i drugdje. Bio je i kandidat BiH za nagradu Oskar.
Kao vizuelni umjetnik, Begović je ostvario više od 15 samostalnih i kolektivnih izložbi u Bosni i Hercegovini i inostranstvu – uključujući Pariz, Atinu, Basel, Prag, Tokio, London i Rim. Njegovi crteži, stripovi, video radovi i instalacije bave se svakodnevicom, intimom, ljudskim gestama i savremenim društvenim fenomenima, često kroz minimalistički, ali snažno izražajan vizuelni jezik. Ciklusi poput "Dah crte" i "Dnevna svaštara" istražuju granice između umjetnosti i dnevne zabilješke, privatnog i javnog prostora.
Begović je član Udruženja filmskih radnika BiH, AMUS-a i ULUPUBiH-a, a dobitnik je i osam međunarodnih medalja za inovacije.
Gledanje filma "Film mobitelom" i razgovor s autorom o tome kako svakodnevica, trenuci i prostor oko nas mogu postati filmski materijal — uz samo jedan mobitel i autorski pogled.
Gledanje filma "Sasvim lično" i razgovor s autorom Nedžadom Begovićem o stvaranju poetskog dokumentarca koji je istovremeno lična ispovijest i univerzalna priča o identitetu, sjećanju i životu u posttranzicijskom društvu.