Mobile menu button
Programs image #1

Pisanje komedije

Programs image #2

Novinarstvo i dokumentarni film

Programs image #3

Primijenjena muzička produkcija

Programs image #4

Razvoj računarskih igara

Programs image #5

Grafički dizajn i animacije

Close mobile menu
Predavači Stipendije Blog Lokacije Arhiva Alumni Programi akademije

O predavaču

Bogdan Okreša Đurić je docent Sveučilišta u Zagrebu Fakulteta organizacije i informatike i član Laboratorija za umjetnu inteligenciju aktivnog na navedenom fakultetu. Na fakultetu sudjeluje u izvođenju nastave na prijediplomskoj, diplomskoj i poslijediplomskoj razini, iz područja umjetne inteligencije, videoigara, baza podataka i kibersigurnosti. Sudjelovao je kao član tima ili institucionalni voditelj u nizu znanstvenih ili stručnih nacionalnih ili međunarodnih projekata. Autor je ili koautor više od 50 znanstvenih publikacija, najčešće u kontekstu umjetne inteligencije, igrifikacije i semantičkog modeliranja.

Doktorirao je 2018. godine na temu iz područja umjetne inteligencije povezane s videoigrama. Ubrzo proširuje svoj znanstveni i projektni rad i na igrifikaciju, a od akademske godine 2022./2023. aktivno sudjeluje u izvođenju nastave na predmetima vezanim za razvoj videoigara.

Tijekom studija i rada na fakultetu koristi brojne mogućnosti za internacionalizaciju te znanstveno ili stručno usavršavanje i povezivanje na nacionalnoj i međunarodnoj razini, od čega ističe Erasmus boravak na Karl-Franzens sveučilištu u Grazu, AT, Erasmus praksu na Jožef Stefan institutu u Ljubljani, SI, i Elettra Sincrotrone u Trstu, IT, ITEC stipendiju na Centre for Development of Advanced Computing u Noida, IN, te 16-mjesečni znanstveni boravak na Valencian Research Institute for Artificial Intelligence (VRAIN),  Universitat Politècnica de València u Valenciji, ES.

Sesije predavača

Šest metoda traži igrača: Umjetna inteligencija kao igrač

Bogdan Okreša Đurić
Evropska kuća kulture i nacionalnih manjina

Uvod u korištenje umjetne inteligencije u automatiziranom igranju videoigara, s posebnim fokusom na modeliranje ponašanja igrača i praktičnu primjenu AI metoda u razvoju i analizi jednostavnih igara.

1001 kombinacija: Umjetna inteligencija u razvoju videoigara

Bogdan Okreša Đurić
Evropska kuća kulture i nacionalnih manjina

Praktičnim primjerima obuhvaćamo odabrane metode umjetne inteligencije i načine njihovog korištenja za generiranje, razvoj ili implementaciju pojedinih dijelova videoigara. Od programskog koda, preko resursa poput zvuka ili grafika...

Snake Snake mobile