Nikola Nikita Jeremić je priznati kompozitor specijaliziran za muziku u video igrama. Jeremić spaja klasičnu muziku s modernim elektronskim zvukom kako bi stvorio snažne i upečatljive muzičke atmosfere. Sarađivao je s brojnim AAA i indie studijima, a njegove kompozicije se mogu čuti u video- igrama kao što su Destiny 2, Cyberpunk 2077, Warhammer 40K i Aliens: Dark Descent.
Nikola Nikita Jeremić (rođen 22. marta 1990.) je nagrađivani kompozitor i dizajner zvuka, prepoznat kao jedan od najistaknutijih autora muzike za video igre u savremenoj industriji. Njegova sposobnost da spoji tehničko znanje sa muzičkom ekspresijom omogućila mu je da stvori prepoznatljiv stil koji kombinuje klasičnu muziku sa savremenim elektronskim zvukom, gradeći bogate, atmosferične kompozicije koje oblikuju doživljaj igre. Diplomirao je na Višoj elektrotehničkoj školi u Beogradu, na smjeru Audio i video tehnologije, gdje je završio specijalističke studije iz oblasti dizajna zvuka i muzičke produkcije. Tokom studija, pet puta uzastopno je nagrađivan od strane uglednog udruženja The Audio Engineering Society (AES) za izvanredne radove u kategoriji „Zvuk za vizuelne medije“, što svjedoči o njegovoj posvećenosti i izvrsnosti još od studentskih dana. Tokom karijere, Jeremić je sarađivao sa brojnim studijima različitih veličina - od nezavisnih do velikih AAA produkcija - što potvrđuje njegovu svestranost i profesionalizam. Njegove kompozicije mogu se čuti u poznatim naslovima poput Destiny 2, Cyberpunk 2077, franšize Warhammer 40K i Aliens: Dark Descent.
Nikola Nikita Jeremić vodi radionicu o kreativnim i tehničkim aspektima komponovanja muzike za videoigre. Učesnici će imati priliku da razviju vlastite ideje i nauče kako zvuk oblikuje iskustvo igre.
Radionica će predstaviti konkretan i praktičan pogled na to kako izgleda proces kreiranja kompletnog muzičkog sistema za video igru.
Radionica će predstaviti konkretan i praktičan pogled na to kako izgleda proces kreiranja kompletnog muzičkog sistema za video igru.
Radionica će predstaviti konkretan i praktičan pogled na to kako izgleda proces kreiranja kompletnog muzičkog sistema za video igru.